• +420608161930
  • PatrikMarafko@Showmagazine.cz

Author Archives: admin

168

Inspirace Velkopodnikatelů

Včera proběhl v Restaurant & Legendary Baru Postel v Rámově 5 na Praze 1 další ze série inspirativních networkingů tentokrát s podtextem „Inspirace Velkopodnikatelů“. Akce se opět zúčastnilo více než 80 účastníků, kteří tentokrát čerpali inspiraci od PETRA BORKOVCE – majitele Brno Investment Group,  ale také spolumajitele a zakladatele Partners Financial Services, od MICHAL ŠMÍDA zakladatel Twisto.cz, ale i od organizátorů Patrika Marafka a Jaroslava Brože, kteří mimo jiné představili i koncepty, na kterých nyní s projektem spolupracují – tedy Dominika Plešingera a jeho novou značku oblečení na míru a Jarmilu Zipserovou s Neurorehabilitační klinikou AXON.

Jako čestný host se na akci objevila také jubilejní XX. Miss České republiky Zuzana Jandová.

 

Více o této akci včetně fotogalerie naleznete opět na FACEBOOKu!

 

A co nyní organizátoři plánují? Připravují akci o mnohem větším rozsahu, kterou plánují však realizovat až v následujícím roce, protože do konce roku dokončují jednání s generálními partnery projektu Velkopodnikatel a věnují svůj čas rozvoji jednotlivých projektů pod záštitou inkubátoru.

 

admin
Dominik Plešinger 2

Plešinger – nový brand přichází na scénu!

Už je to tři měsíce, kdy jsme představili prvního podnikatele, kterého jsme si vybrali z celé řady uchazečů, abychom na něm prezentovali, jak fungují naše konzultace, coaching a kompletní vzdělávací systém, který připravujeme pod hlavičkou VELKOPODNIKATEL. Na rozvoji projektu PLEŠINGER Dominik intenzivně pracoval za podpory Jaroslava Brože i Patrika Marafka, přičemž do týmu pomalinku vstupují další zajímavé osobnosti – partneři projektu. Pojďme si zhodnotit, kam se projekt za tu krátkou dobu posunul!

 

Z pozice coachů můžeme říci, že u Dominika je vidět tah na branku. Projekt se posouvá, i když u něj nejsme. Pozitivně působí také na další osoby, které se do projektu zapojují na různých pozicích. V tuto chvíli je již Dominik velice dobře nastaven a pro jeho další růst bude zásadní rozhodnout se o přesné vizi toho, jak chce, aby celá společnost fungovala. V ruku v ruce s tím půjde i budování brandu, které je v tuto chvíli na začátku.

 

Jak hodnotí spolupráci Dominik?

 

Jak bys vyhodnotil svůj osobní posun – tedy pokud se bavíme o Tobě jako osobnosti?

Rozhodně. Během budování vlastní firmy se člověk naučí mnoho věcí, jako vedení lidí, vedení porad, být mnohem efektivnější na každé schůzce, protože pokud buduješ něco při současném zaměstnání. Paradoxně je možná to, že člověk buduje něco na co má jen 50% času, přínosem. Jste pod větším tlakem. Na druhou stranu se tím naučíte, že takhle by to mělo fungovat i za předpokladu, že na to máte všechen možný čas.

 

Jak se posunul projekt nového brandu košil Plešinger, tedy:

  • co se za minulé tři měsíce podařilo?

Máme kooporated identity – vyladěné logo, web, sociální sítě a všemu dáváme minimálně graficky jasný směr. Již jsme dělali jedno veřejné měření, za pár dní nás čeká další. Neustále rozvíjíme vztahy v oblastech spolupráce v různých směrech (jak obchodní, tak partnerské – například máme už i partnery na šití obleků).

  • co Tě překvapilo ať už pozitivně, nebo negativně?

Pozitivně mě překvapuje, že je znatelný růst. Negativně, že šití košil není zas tak snadná věc. Je tu velice málo firem, které dokážou šít velké množství košil na vysoké úrovni. Pokud bychom se dnes dostali s prodejem na 500 ks za měsíc, již to rozhodně nezvládneme šít v ČR, pokud bychom do té doby nevytvořili vlastní továrnu.

  • co se nepodařilo, i když to bylo v plánu?

Největší problém nastal při tvorbě webu, kdy jsme si neporozuměli s člověkem, který měl výrobu na starosti. V tuhle chvíli vidím za zásadní při každém dalším kroku dobře vybrat zodpovědné osoby a současně si jasně nastavit dohody. V ostatních ohledech se posouváme dle plánu, i když v některých ohledech zjišťujeme, že budeme muset řešit i záležitosti, se kterými jsme na počátku vůbec nepočítali.

 

Vliv konzultací v rámci VELKOPODNIKATELE vnímáš pozitivně, nebo negativně – tedy vidíš v nich přínos pro růst Tebe samotného a Tvého projektu?

Určitě pozitivně. Vidím v nich jasný vliv na sebe i na projekt.

 

Jaké jsou Tvoje osobní cíle pro následující 3 měsíce a kam se v těchto měsících má posunout Tvůj projekt?

 

V následujících třech měsících se chci plnohodnotně věnovat pouze svojí firmě, jejímu růstu a primárně obchodu. Je to jeden z důvodů, proč jsem skončil jako manažer v investiční společnosti. Nyní mám 100% času na to, abych se svojí firmou udělal ten nejzásadnější krok a stal se tak skutečným leaderem obchodního oddělení a pro všechny. Plánuji se aktivně začít setkávat s potenciálními zákazníky jak z mého přímého okolí, tak s lidmi z firem, využiju na sběr zákazníků i sociální sítě – nyní pracujeme především s facebookem, instagramem a osobně s linkedinem.

admin
zipserova

Započali jsme spolupráci s dalším podnikatelem – ženou!

Jméno: Jarmila Zipserová

Datum narození: 23. 3. 1964

Aktuální věk: 52

Znamení: Beran

Středoškolské vzdělání: Gymnázium

Vysoká škola: Univerzita Masarykova v Brně – lékařská fakulta

Město původu: Zámek Velké Meziříčí

Aktuální bydliště: Praha (2 roky)

Aktuální činnost: Primář rehabilitace a majitelka neurorehabilitační kliniky AXON

Počet let pracovní činnosti: 25 let

Hobby: Hudba, Feng shu, četba, vzdělávání, cestování, pěší turistika, jídlo, vaření a pařby

 

 

Jak dlouho podnikáte?

Už na mateřské před mnoha lety jsem dělala jako ičař prodejce různých produktů. A před cca 6 lety jsem začala podnikat ve zdravotnictví.

 

Na jakém projektu chcete nyní pracovat?

Rozvoj neurorehabilitační kliniky AXON – stabilizace pražské centrály, otevírání dalších poboček v rámci Evropy a tvorba aplikace poskytující trénink pro pacinty s neuromuskulárním deficitem.

 

Kdy jste začala nad tímhle projektem uvažovat?

Nad rozvojem poboček přemýšlím už přes rok.

 

Jak dlouho se s námi individuálně potkáváte?

Bude to od března 2016 – tedy přibližně půl roku.

 

Máte pocit, že Vám dosavadní setkávání s námi pomohlo s rozvojem tohoto projektu?

Ano, už dosavadní setkávání rozvinulo mojí osobnost – dalo mi to dobrou zpětnou vazbu na mne samotnou. Urovnala jsem si vlastní cíle, rozebrala jsem časovou a finanční dotaci potřebnou na tyto cíle a také našla nový přístup k práci s vlastním potenciálem a kontakty.

 

Proč chcete rozvíjet kliniku AXON?

Protože jsem ve věku, kdy cítím určitý přesah a chci tady za sebou nechat nějaký otisk. Možná to zní egoisticky, ale ten otisk chci zanechat smysluplný, který bude dlouhodobě pomáhat, protože pro mne pomoc druhým je velmi důležitá. U léčených vidím posun, který je naprosto fascinující. Například když u dítěte, o kterém jiní tvrdí, že už nebude chodit, vidíte první krůčky a další zlepšení. Na jednom dítěti – Hynkovi pracujeme přes rok a dnes konečně sedí, ale měli jsme také měsíce, kdy se to nepohnulo ani o milimetr. Líbí se mi ta pozitivní změna, u které jsem spolutvůrcem. Tato změna se odráží nejen na dítěti, ale i na jeho rodičích. I oni mají z takového zlepšení pochopitelně radost. A takoví lidé pak dále ovlivňují pozitivně celý svět. V podstatě mám díky tomu pocit, že pozitivně měním celý svět já.

 

Proč chcete při rozvoji tohoto projektu být součástí INKUBÁTORU?

Důvod je jednoznačný. Vnímám, že máte drive, máte ten potenciál mne posunout.

 

Jak by měl Váš projekt vypadat v březnu 2017?

Očekávám růst kapacity na pražské klinice z 16 pacientů, které můžeme za měsíc odléčit, na 28 pacientů. Současně budeme mít rozpracované otevření nové pobočky v Brně, kde bych chtěla mít kapacitu pro 16 pacientů. Také chci mít vyjasněné financování nové aplikace pro pacienty po celé Evropě. Pro tuto aplikaci chci mít již sestaven realizační tým, připravenou i marketingovou strategii a vydefinovaný obsah.

 

Co cítíte, že se sebou musíte udělat, abyste tohohle cíle dosáhla?

Umět si efektivněji organizovat svůj čas. Dokázat delegovat určitě činnosti na jiné lidi. Naučit se říkat NE na nepodstatné věci, abych se naopak věnovala těm správným aktivitám.

 

Co považujete za nejdůležitější kroky pro dosažení zmíněných cílů?

Potřebuji „lískače“ – takový dozor, který dohledne na to, jestli jdu správnou cestou a plním to, co tvrdím, že chci.

 

Co očekáváte od nás, jako vedoucích osob v INKUBÁTORU?

Někteří lidé o mě tvrdí, že jsem neřízená střela. Očekávám od Jaroslava, že zvládne tu střelu uřídit a správně nasměrovat, což ještě nikdo nedokázal. Od Patrika očekávám správný pohled na to, jak by mělo podnikání vypadat, jak vnímat důležité kroky, aby Vás to dovedlo k cíli, jak si vybrat ty správné spolupracovníky, rozeznat jejich potenciál, vidět tu perlu lidí, která mne posune k danému cíli, ale současně jim dát příležitost dát jim možnost vložit do společného díla to nejlepší, co v něm je.

 

Co očekává INKUBÁTOR od paní ZIPSEROVÉ?

Dodržování dohod. Otevřenost změně. Že budete chtít víc, než Vaši instruktoři. Překonání vlastního strachu ze řízení lidí a delegace činností, které za Vás můžou dělat jiní, abyste se sama věnovala tomu, čemu se majitel společnosti skutečně má věnovat, aby zabezpečil fungování a růst společnosti. Že dokážete překonat jakoukoli překážku, abyste dosáhla svého snu.

 

admin
Dominik Plešinger 4

Do inkubátoru přijímáme prvního podnikatele!

Pro pilotní spolupráci jsme si z několika desítek uchazečů vybrali prvního podnikatele – Dominika Plešingera, kterého v následujících měsících budeme posouvat ke společnému cíli – stát se velkopodnikatelem.

Níže přinášíme základní informace o této osobnosti a krátký rozhovor.

 

 

Jméno: Dominik Plešinger

Datum narození: 30. 3. 1991

Aktuální věk: 25

Znamení: Beran

Středoškolské vzdělání: Obchodní akademie, hotelová škola

Vysoká škola: Rok na VŠEM

Město původu: Jablonec nad Nisou

Aktuální bydliště: Praha (6 let)

Aktuální činnost: Zaměstnaný jako manažer v investiční společnosti

Počet let pracovní činnosti: 8 let

Hobby: Fitness, běhání, přátelé, večírky, cestování

 

Jak dlouho podnikáš?

Cca 6 let, začínal jsem ve finančním poradenství, prolínal průběžně se zaměstnáním, brigádama jako moderátor.

 

Na jakém projektu chceš nyní pracovat?

Košile na míru s vlastním brandem s edukativní částí – výuka módních trendů.

 

Kdy jsi začal nad tímhle projektem uvažovat?

V únoru roku 2016.

 

Jak dlouho se s námi individuálně potkáváš?

Od dubna roku 2016.

 

Máš pocit, že Ti dosavadní setkávání s námi pomohlo s rozvojem tohoto projektu?

Ano, seznámil jsem se z novými lidmi na vašich networkingových akcích, od kterých jsem si vzal další inspiraci pro start tohoto projektu. V každém případě jsem si z každého invididuálního setkání vždy něco odnesl, těžko to lze specifikovat konkrétně, ale názor zúčastněných a přitom neovlivněných pozorovatelů je vždy přínosem.

 

Proč chceš dělat košile na míru?

Chci chlapům ukázat, že se mohou oblékat lépe, proč to dělat, jak to udělat, a u koho – což jim chci předávat prostřednictvím sociálních sítí a současně zajistit, kde následně kvalitní košili na míru koupit za dostupnou cenu.

 

Proč chceš při nastartování tohoto projektu být součástí INKUBÁTORU?

Očekávám využití kontaktů, lidí, bussinesu, coachingu, inspirace, sdílení informací, kontroling a dohled nad systematikou mojí práce.

 

Jak by měl Tvůj projekt vypadat v lednu 2017?

Že budu mít obchod nastaven tak, abych za rok 2017 prodal minimálně 1200 košil, což znamená, že do té doby musím zajistit web, odběratele, dlouhodobé kontrakty, tvořit image značky a žádaný brand. Současně bych chtěl mít kamenné místo – salon, kde budu potenciální zákazníky měřit, předávat košile. Tým by měl mít kromě mne člověka na prodejně, obchodního zástupce, osobu na on-line marketing a člověka na sociální sítě, blog, články a nakonec člověka, který natáčí a stříhá videa na web a finančního řiditele. Vše musím směřovat k tomu, aby můj reálný zisk byl za rok 2017 půl milionu korun českých, ale abych byl spokojený, chtěl bych přes milion, což znamená že s ohledem na náklady na personál, na výrobu a na marketing musím udělat obrat zhruba 12 milionu korun, z čehož také vyplývá, že prodej košil by měl být až pětinásobný.

 

Co cítíš, že se sebou musíš udělat, abys těhle cílů dosáhl?

Musím získat zkušenosti s budouváním bussinesu a vedením firmy. Doposud jsem to nikdy nedělal.

 

Co považuješ za nejdůležitější kroky pro dosažení zmíněných cílů?

Za nejdůležitější považuji marketing – být vidět a slyšet, jak v on-line marketingu, tak být doporučován, využít barterů s různými časopisy, budování vztahů s Youtubery, apd.

 

Co očekáváš od nás, jako vedoucích osob v INKUBÁTORU?

Od Patrika očekávám propojení zkušeností se založením firmy, propojení kontaktů, asistenci na fungování při budování firmy, zpětnou vazbu, nasměrování na správnou cestu společnosti, předání energie.

Od Jaroslava očekávám předání systému, kontroling směru, získání jeho zkušeností s obchodem a vedením lidí, odlišné propojení s potenciálními zákazníky.

 

Co očekává INKUBÁTOR od DOMINIKA?

Drive v práci na vlastní společnosti, dodržování dohod, plnění úkolů, otevřenost, pravdivost informací, transparentnost, kooperaci při předávání informací o jeho vývoji veřejnosti a to po následujících 6 měsíců, společné budování značek, tedy VELKOPODNIKATEL,  DOMINIK PLEŠINGER, i NOVÉHO BRANDU KOŠIL.

 

 

Již nyní s Dominikem intenzivně pracujeme na rozvoji jeho osobnosti i jeho bussinesu. Jak se vše vyvíjí můžete sledovat na sociálních sítích připravených pro značku Plešinger:

LinkedIn / Facebook / Instagram / Twitter

 

 

 

admin
DSC_6852

Den Velkopodnikatelů 7.6.2016

Na poslední networkingové akci ze série Networkingu Velkopodnikatelů tentokrát vystoupila ROSTYA GORDON – SMITH, zakladatelka ženského projektu MINERVA 21 a CEO People Impact, která působí přes dvacet let v oblasti řízení a rozvoje organizací, lidí a týmů nejen v Česku, ale i v Kanadě, Velké Británii, Japonsku, Brazílii, Estonsku, Rusku a v dalších zemích. Získala vzdělání ve Velké Británii, Kanadě a Austrálii. V roce 2001 byla jmenována jednou z 50 vrcholových, světových HR manažerů, v roce 2006 byla zvolena mezi 20 nejvlivnějšími ženami v České republice. Je zakladatelkou konzultační společnost People Impact s.r.o. a celonárodní soutěže pro nejlepší projekt v HR – „HREA“, HR Excellence Award. Je spoluautorkou motivační knihy Úspěšně s kůží na trh, publikovala články v časopisech Computer World, HK East European Review, Beautiful British Columbia, Personal, HR Forum a Moje Psychologie. Rostya je častá mluvčí na mezinárodních konferencích, přednáškách a seminářích. Její nejnovější projekt MINERVA 21 oslovuje české ženy s heslem „Čeříme vodu“.

MINERVA 21 je zcela nový koncept v České republice, jehož iniciátorkou je Rostya Gordon-Smith, mezinárodně uznávaná expertka v oblasti rozvoje jednotlivců i organizací a spoluautorka knihy „Úspěšně s kůží na trh“. Zaměřuje se specificky na ženy – na zvýšení jejich sebevědomí a profesních znalostí, na budování sítě kontaktů, vzájemné předávání zkušeností, spolupráci a posílení vlivu ve společnosti. Pomáhá ženám v tom, aby byly připravené přijímat výzvy a vedoucí pozice v různých oblastech podnikání a veřejného života.

Myšlenku MINERVY v roce 2014 rozvíjela skupina žen, která postupně zformulovala vizi a klíčové aktivity společenství. V říjnu 2014 vzniklo tzv. Kolegium MINERVY 21, které stojí v jeho čele. Historicky první aktivitou byl pilotní projekt v oblasti vzdělávání, který se uskutečnil 13. listopadu 2014 na Ekonomické fakultě VŠB v Ostravě a primárně byl určen pro studentky a absolventky. Jednalo se o panelovou diskusi na téma „Žena a kariéra“ a čtyři navazující workshopy s odborníky. Po absolvování celého modulu obdrželo na 50 účastnic a 2 účastníci certifikát a fialový achát, barevný symbol MINERVY 21, s poselstvím „Čeříme vodu“.

Po této charizmatické ženě svůj příběh představil MARTIN HAUSENBLAS – zakladatelem Liftago a ADLER.

„Narodil jsem se a dětství prožil v Děčíně. Svůj dospělý život jsem ale zasvětil Ústí nad Labem. Studoval jsem tu a nyní tu žiju a podnikám. Na prostředí, kde žiju, mi velmi záleží a cítím za něj odpovědnost. To je důvod proč jsem přímo inicioval nebo se zapojil do aktivit, které větší či menší měrou chtějí přetvářet veřejný život k lepšímu. Které to jsou? I Love Ústí – skupina, která monitoruje život v Ústí nad Labem. Její aktivity můžete sledovat na facebooku. Stipendijní fond Renesance – podporuje studenty nebo absolventy vysokých škol v Ústeckém kraji, kteří se chtějí dál vzdělávat v zahraničí. Podnikáme bez korupce – je sdružení podnikatelů, kteří chtějí do českého byznysu vrátit poctivost. Velice si vážím toho, že tomuto sdružení předsedám. Finanční podporu těmto projektům mohu poskytnout díky úspěšné firmě ADLER Czech, kterou jsem se svým společníkem Pavlem Neumannem založil v roce 2000. Zprvu jsme prodávali trička reklamním agenturám, později jsme se stali jedním z nejrychleji se rozvíjejících výrobců a vývozců reklamního textilu v Česku. Adler znamená orel. Orel je zosobněním hodnot, které naše firma vyznává: síly, rychlosti a nadhledu.“ (Citace z webu: www.hausenblas.cz)

admin
Peter Urbanec-1

Dýchánek Velkopodnikatelů 12.4.2016

V tomto díle nás opět potěšili svojí účastí zajímaví speakeři, od kterých bylo úžasné se inspirovat.  Současně se na akci potkalo více než 70 osob, pro které je důležitý jejich osobnostní i podnikatelský růst. Organizátoři také každému na vyžádání individuálně zodpovídali otázky o novém vzdělávacím systému – INKUBÁTOR VELKOPODNIKATELŮ i obchodním modelu – ALIANCE VELKOPODNIKATELŮ.

Pavel Velev – ředitel Nadace Tomáše Bati, představil svými slovy hesla, myšlenky a úvahy Tomáše Bati, kterého zcela bez pochyb můžeme považovat za úspěšného a uznávaného mezinárodního velkopodnikatele. Nejzásadnější body této prezentace rozeberal podrobně a probíhalo o nich také diskuze. Bez pochyby jsme se dostali k plodným úvahám a názorům mnoha zúčastněných.

Druhou neméně významnou osobou na seznamu osobností, od kterých se můžeme inspirovat na této akci byl
Peter Urbanec, slovenský kouč a školitel, owner/CEO ve společnosti Garnet Peers Senior Consultant. S jeho pohledem na život se můžete stručně seznámit v následujícím videu:

https://www.youtube.com/watch?v=thXKx5u4j2Q

admin
DSC_6889

Kickoff Velkopodnikatelů 19.1.2016

V tomto díle se návštěvníci podrobnější představení nového vzdělávacího / obchodního systému v podání zakladatelů, ale také opět na inspiraci od několika významných osobností.

Svojí účastí nás tentokrát poctila bez nadsázky řečeno jedna z nejúspěšnějších českých žen – paní KATEŘINA NEUMANNOVÁ (olympijská vítězka a mistryně světa v běhu na lyžích) a svůj obchodní model představila další zástupkyně něžného pohlaví ve světě bussinesu paní KAMILA ZÁRYCHTOVÁ (zakladatelka podnikatelských klubů Business for Breakfast v ČR – systému na získávání nových zákazníků díky doporučení).

Posledním speakerem byl KAREL HAVLÍČEK, předseda Asociace malých a středních podniků, spolumajitel a generální ředitel průmyslové skupiny SINDAT.

Jak jsme čekali, opět to byl úžasný večer, ve kterém se nám tentokrát rozjel networking účastníků skutečně na plno.

admin
DSC_6896

Vzlet Velkopodnikatelů 3.11.2015

„Každý z nás je průměrem několika lidí, se kterými se nejčastěji potkáváme – až Ti dojde, jak je tohle zásadní a životně důležitá informace, začneš se sám sebe bát.“

… přesně takhle jsme uvedli první ze série inspirativních networkingových akcí, které proběhla 3. 11. 2015 v centru Prahy v Restaurantu & Legendary Baru Postel v Rámově 5.
CO BYLO CÍLEM?

Vytvořit komunitu velkopodnikatelů, dlouhodobě se v tomto prostředí potkávat, inspirovat se a pomáhat si plnit sny navzájem. Vše ve stylu „zábavná dřina“. Ta cesta Tě prostě musí bavit, ale musíš se zároveň smířit s tím, že bez vytrvalosti, důslednosti a píle člověk ničeho nedocílí..

KDO BĚHEM VEČERA PŘEDSTAVIL SVÉ MYŠLENKY?

PETR LUDWIG – Autor bestselleru Konec prokrastinace a majitel vzdělávací firmy GrowJOB. Mimo ČR Petr úspěšně podniká v Rusku, Anglii a Švýcarsku.

RADIM LUKEŠ – Partner největší finančně poradenské společnosti na českém trhu.

PAVEL MORIC – Sedminásobný mistr ČR v karate, zakladatel nejúspěšnějšího karate klubu v ČR, trenér, který vychoval další mistry ČR v karate, a školitel myšlení úspěšných lidí.

PATRIK MARAFKO – Vizionář, zakladatel několika podnikatelských projektů, dříve úspěšný florbalista a barman.

JINDRA SMOLA – Mistr světa v „Hacky Sacku“ z roku 2014 s vlastní značkou „JS“.

CO ZÍSKALI ÚČASTNÍCI?

Pohled zajímavých osobností na to, jak se stát úspěšným a vybudovat skutečně velký funkční business, který člověka nejen živí, ale i baví – je skutečně splněným snem / životním stylem.

„JAKÝ BYL FORMÁT AKCE?“

Koncept akce je zcela nový a revoluční. Samotná akce bude ve stylu „párty přednášky“ – spojení zábavy a dřiny = „zábavná dřina“, bez které to prostě při cestě za úspěchem nejde. Všichni hlavní hosté měli cca 30 min na svoji „párty přednášku“. Mezi těmito vstupy probíhal neorganizovaný networking všech účastníků. Akci navštívilo přes 120 lidí a byli to primárně pouze osoby, které již podnikají, nebo vidí v podnikaní jedinou možnou životní cestu.

admin