• +420608161930
  • PatrikMarafko@Showmagazine.cz

Do inkubátoru přijímáme prvního podnikatele!

Dominik Plešinger 4

Do inkubátoru přijímáme prvního podnikatele!

Pro pilotní spolupráci jsme si z několika desítek uchazečů vybrali prvního podnikatele – Dominika Plešingera, kterého v následujících měsících budeme posouvat ke společnému cíli – stát se velkopodnikatelem.

Níže přinášíme základní informace o této osobnosti a krátký rozhovor.

 

 

Jméno: Dominik Plešinger

Datum narození: 30. 3. 1991

Aktuální věk: 25

Znamení: Beran

Středoškolské vzdělání: Obchodní akademie, hotelová škola

Vysoká škola: Rok na VŠEM

Město původu: Jablonec nad Nisou

Aktuální bydliště: Praha (6 let)

Aktuální činnost: Zaměstnaný jako manažer v investiční společnosti

Počet let pracovní činnosti: 8 let

Hobby: Fitness, běhání, přátelé, večírky, cestování

 

Jak dlouho podnikáš?

Cca 6 let, začínal jsem ve finančním poradenství, prolínal průběžně se zaměstnáním, brigádama jako moderátor.

 

Na jakém projektu chceš nyní pracovat?

Košile na míru s vlastním brandem s edukativní částí – výuka módních trendů.

 

Kdy jsi začal nad tímhle projektem uvažovat?

V únoru roku 2016.

 

Jak dlouho se s námi individuálně potkáváš?

Od dubna roku 2016.

 

Máš pocit, že Ti dosavadní setkávání s námi pomohlo s rozvojem tohoto projektu?

Ano, seznámil jsem se z novými lidmi na vašich networkingových akcích, od kterých jsem si vzal další inspiraci pro start tohoto projektu. V každém případě jsem si z každého invididuálního setkání vždy něco odnesl, těžko to lze specifikovat konkrétně, ale názor zúčastněných a přitom neovlivněných pozorovatelů je vždy přínosem.

 

Proč chceš dělat košile na míru?

Chci chlapům ukázat, že se mohou oblékat lépe, proč to dělat, jak to udělat, a u koho – což jim chci předávat prostřednictvím sociálních sítí a současně zajistit, kde následně kvalitní košili na míru koupit za dostupnou cenu.

 

Proč chceš při nastartování tohoto projektu být součástí INKUBÁTORU?

Očekávám využití kontaktů, lidí, bussinesu, coachingu, inspirace, sdílení informací, kontroling a dohled nad systematikou mojí práce.

 

Jak by měl Tvůj projekt vypadat v lednu 2017?

Že budu mít obchod nastaven tak, abych za rok 2017 prodal minimálně 1200 košil, což znamená, že do té doby musím zajistit web, odběratele, dlouhodobé kontrakty, tvořit image značky a žádaný brand. Současně bych chtěl mít kamenné místo – salon, kde budu potenciální zákazníky měřit, předávat košile. Tým by měl mít kromě mne člověka na prodejně, obchodního zástupce, osobu na on-line marketing a člověka na sociální sítě, blog, články a nakonec člověka, který natáčí a stříhá videa na web a finančního řiditele. Vše musím směřovat k tomu, aby můj reálný zisk byl za rok 2017 půl milionu korun českých, ale abych byl spokojený, chtěl bych přes milion, což znamená že s ohledem na náklady na personál, na výrobu a na marketing musím udělat obrat zhruba 12 milionu korun, z čehož také vyplývá, že prodej košil by měl být až pětinásobný.

 

Co cítíš, že se sebou musíš udělat, abys těhle cílů dosáhl?

Musím získat zkušenosti s budouváním bussinesu a vedením firmy. Doposud jsem to nikdy nedělal.

 

Co považuješ za nejdůležitější kroky pro dosažení zmíněných cílů?

Za nejdůležitější považuji marketing – být vidět a slyšet, jak v on-line marketingu, tak být doporučován, využít barterů s různými časopisy, budování vztahů s Youtubery, apd.

 

Co očekáváš od nás, jako vedoucích osob v INKUBÁTORU?

Od Patrika očekávám propojení zkušeností se založením firmy, propojení kontaktů, asistenci na fungování při budování firmy, zpětnou vazbu, nasměrování na správnou cestu společnosti, předání energie.

Od Jaroslava očekávám předání systému, kontroling směru, získání jeho zkušeností s obchodem a vedením lidí, odlišné propojení s potenciálními zákazníky.

 

Co očekává INKUBÁTOR od DOMINIKA?

Drive v práci na vlastní společnosti, dodržování dohod, plnění úkolů, otevřenost, pravdivost informací, transparentnost, kooperaci při předávání informací o jeho vývoji veřejnosti a to po následujících 6 měsíců, společné budování značek, tedy VELKOPODNIKATEL,  DOMINIK PLEŠINGER, i NOVÉHO BRANDU KOŠIL.

 

 

Již nyní s Dominikem intenzivně pracujeme na rozvoji jeho osobnosti i jeho bussinesu. Jak se vše vyvíjí můžete sledovat na sociálních sítích připravených pro značku Plešinger:

LinkedIn / Facebook / Instagram / Twitter

 

 

 

admin