• +420608161930
  • PatrikMarafko@Showmagazine.cz

Plešinger – nový brand přichází na scénu!

Dominik Plešinger 2

Plešinger – nový brand přichází na scénu!

Už je to tři měsíce, kdy jsme představili prvního podnikatele, kterého jsme si vybrali z celé řady uchazečů, abychom na něm prezentovali, jak fungují naše konzultace, coaching a kompletní vzdělávací systém, který připravujeme pod hlavičkou VELKOPODNIKATEL. Na rozvoji projektu PLEŠINGER Dominik intenzivně pracoval za podpory Jaroslava Brože i Patrika Marafka, přičemž do týmu pomalinku vstupují další zajímavé osobnosti – partneři projektu. Pojďme si zhodnotit, kam se projekt za tu krátkou dobu posunul!

 

Z pozice coachů můžeme říci, že u Dominika je vidět tah na branku. Projekt se posouvá, i když u něj nejsme. Pozitivně působí také na další osoby, které se do projektu zapojují na různých pozicích. V tuto chvíli je již Dominik velice dobře nastaven a pro jeho další růst bude zásadní rozhodnout se o přesné vizi toho, jak chce, aby celá společnost fungovala. V ruku v ruce s tím půjde i budování brandu, které je v tuto chvíli na začátku.

 

Jak hodnotí spolupráci Dominik?

 

Jak bys vyhodnotil svůj osobní posun – tedy pokud se bavíme o Tobě jako osobnosti?

Rozhodně. Během budování vlastní firmy se člověk naučí mnoho věcí, jako vedení lidí, vedení porad, být mnohem efektivnější na každé schůzce, protože pokud buduješ něco při současném zaměstnání. Paradoxně je možná to, že člověk buduje něco na co má jen 50% času, přínosem. Jste pod větším tlakem. Na druhou stranu se tím naučíte, že takhle by to mělo fungovat i za předpokladu, že na to máte všechen možný čas.

 

Jak se posunul projekt nového brandu košil Plešinger, tedy:

  • co se za minulé tři měsíce podařilo?

Máme kooporated identity – vyladěné logo, web, sociální sítě a všemu dáváme minimálně graficky jasný směr. Již jsme dělali jedno veřejné měření, za pár dní nás čeká další. Neustále rozvíjíme vztahy v oblastech spolupráce v různých směrech (jak obchodní, tak partnerské – například máme už i partnery na šití obleků).

  • co Tě překvapilo ať už pozitivně, nebo negativně?

Pozitivně mě překvapuje, že je znatelný růst. Negativně, že šití košil není zas tak snadná věc. Je tu velice málo firem, které dokážou šít velké množství košil na vysoké úrovni. Pokud bychom se dnes dostali s prodejem na 500 ks za měsíc, již to rozhodně nezvládneme šít v ČR, pokud bychom do té doby nevytvořili vlastní továrnu.

  • co se nepodařilo, i když to bylo v plánu?

Největší problém nastal při tvorbě webu, kdy jsme si neporozuměli s člověkem, který měl výrobu na starosti. V tuhle chvíli vidím za zásadní při každém dalším kroku dobře vybrat zodpovědné osoby a současně si jasně nastavit dohody. V ostatních ohledech se posouváme dle plánu, i když v některých ohledech zjišťujeme, že budeme muset řešit i záležitosti, se kterými jsme na počátku vůbec nepočítali.

 

Vliv konzultací v rámci VELKOPODNIKATELE vnímáš pozitivně, nebo negativně – tedy vidíš v nich přínos pro růst Tebe samotného a Tvého projektu?

Určitě pozitivně. Vidím v nich jasný vliv na sebe i na projekt.

 

Jaké jsou Tvoje osobní cíle pro následující 3 měsíce a kam se v těchto měsících má posunout Tvůj projekt?

 

V následujících třech měsících se chci plnohodnotně věnovat pouze svojí firmě, jejímu růstu a primárně obchodu. Je to jeden z důvodů, proč jsem skončil jako manažer v investiční společnosti. Nyní mám 100% času na to, abych se svojí firmou udělal ten nejzásadnější krok a stal se tak skutečným leaderem obchodního oddělení a pro všechny. Plánuji se aktivně začít setkávat s potenciálními zákazníky jak z mého přímého okolí, tak s lidmi z firem, využiju na sběr zákazníků i sociální sítě – nyní pracujeme především s facebookem, instagramem a osobně s linkedinem.

admin